مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سیمیا با همکاری جمعی از دانشمندان حیطه روانشناسی در ایران و جهان به منظور ارتقای مستمر فرهنگ عمومی و دانش تخصصی روانشناسان اقدام به برگزاری سلسله همایش های علمی در حیطه های مختلف روانشناسی در فضای مجازی و بصور برخط (آنلاین) و غیرهمزمان (گفتگوی متنی ، چت و دانلودی) به زبان های فارسی و انگلیسی نموده است.

برنامه دقیق موضوعات و زمان برگزاری در جدوال زیر اعلام می شود.

شرایط ثبت نام

علاقمندان پس از انتخاب سخنرانی مورد نظر خویش و ثبت سفارش آن سخنرانی ، و نهایتا ثبت نام در  سامانه همایش های الکترونیکی / مجازی سیمیا اجازه دسترسی و ورود به تالارهای گفتگوی همایش ها جهت تبادل اطلاعات بصورت متنی و نوشتاری و بارگیری فایل های سخنرانی ها و نیز عضویت در گروه برخط (آنلاین) را دریافت می کنند.

هر سخنرانی به مدت 90 دقیقه (45 دقیقه سخنرانی و 45 دقیقه پرسش و پاسخ) برگزار می شود.

شرکت در تمام سخنرانی های هر همایش برای سخنرانان آن همایش رایگان بوده و سایرین برای شرکت در هر سخنرانی  فارسی زبان ملزم به پرداخت مبلغ 25هزار تومان و برای ثبت  نام در هر سخنرانی  انگلیسی زبان ملزم به پرداخت مبلغ 50هزار تومان می باشند.

حداکثر ظرفیت ثبت نام در هر سخنرانی 20 نفر می باشد . و علاقمندان از طریق لینک “ثبت نام می کنم” در مقابل هر سخنرانی می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.