, , , ,

همکاری انجمن ارکستر فیلارمونیک کرج و مرکز روان شناسی سیمیا

همکاری مرکز روان شناسی سیمیا و ارکستر فیلارمونیک (دوستداران موسیقی) کرج

پیرو مذاکره شفاهی و توافق  فی مابین هیئت مدیره ارکستر فیلارمونیک کرج و مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره سیمیا و در راستای ارتقای توانمندی موسیقیایی علاقمندان و هنرمندان استان البرز ، انجمن و مرکز باب تازه ای در همکاری غیرانتفاعی باز نمودند .

بر اساس این همکاری مرکز روان شناسی سیمیا بعنوان حامی ارکستر فیلارمونیک کرج ، امکانات ، تجربیات و توانمندی های خویش را در اختیار مجموعه انجمن فیلارمونیک قرار داده و این مرکز بعنوان دفتر مرکزی انجمن در روزهای یکشنبه و پنج شنبه پذیرای  امور اداری و اجرایی هنرمندان عزیز ، می باشد.

همچنین کلیه امور اداری ،  جذب و تعیین سطح صلاحیت هنرمندان در روزهای مذکور در این مرکز و زیر نظر مستقیم استاد سیامک کلانتری و استادان انجمن فیلارمونیک کرج انجام می شود.

کلیه درآمدهایی که در این مرکز از جانب فعالیت های انجمن حاصل می شود مستقیما به حساب انجمن ارکستر فیلارمونیک واریز شده و مرکز روان شناسی سیمیا هیچ انتفاعی از آن نخواهد داشت.

 

عزیزانی که مایل به تعیین قرار ملاقات و یا مذاکره یا مصاحبه  هستند می توانند از طریق نوار تعیین نوبت اقدام کنند.

مرکز روان شناسی سیمیا بخشی از تالار گفتگوی خویش را به انجمن اختصاص داده است . لذا عزیزانی که مایل به پرسش و پاسخ وگفتگوی مستقیم در خصوص امور ارکستر هستند می توانند از طریق نوار تالار گفتگو  وارد صفحه اختصاصی ارکستر فیلارمونیک شده و  ، پرسش های خود را تحریر فرموده و پاسخ دریافت کنند.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three × one =